Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Corina - 26 november 2009 08:40

Jepp, jag lever Glad Upptäckte just alla nya smilys, va roligt ! Sånt gillar jag  .


Varit lite tunt med uppslag i bloggandet och dessutom en massa annat att göra dessutom.

Svaret från vetrinären dröjde så jag skickade ett mail eftersom jag inte kom fram på telefonen och se det tog nog lite skruv eftersom dom hörde av sig dagen efter och skulle skicka ett till mig och till Folksam.Jag borde ha svaret idag om dom fick iväg det i tid igår, senast imorgon borde jag i alla fall ha det. Det är ju snart en månade sedan "katastrofen" och jag vill kunna lämna detta bakom mig nu och gå vidare mot nya valpar  .


Känner fortfarande av min nacke faktiskt. Den gör att jag mot kvällen har huvudvärk typ migrän och får ta alvedon innan jag lägger mig för kvällen.Nu på morgonen har jag också tagit alvedon och börjar nu känna mig hyfsad i alla fall.


Datorn beter sig som jag vet inte vad......irriterande.Lever liksom ett eget liv.Om det är datorn eller själva nätet vet jag inte men irriterande är det  . Rullisten reagerar typ en kvart efter man försökt använda den, blä !

Jag har på morgonen letat fram adventsljusstakarna i alla fall.Ska under dagen kolla om dom fungerar också. Skulle tro att en del nya lampor behövs, som vanligt.

För övrigt planerar jag ett besök hos uppfödaren för att stilla mitt behov av hund mys.Dom har ju valpar som börjar bli fyra veckor nu. Måste bara dit och gosa en stund  


Nu hoppas jag ni får en fortsatt bra dag allihopa trotts väderleken som olyckligtvis är allt utom vinterlikt.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards