Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Corina - 7 november 2009 15:47

JAG LYCKADES!!!!!!!!!!!!!!!!


Om ni nu undrar så skulle det bytas IP adresser denna dag hos oss.Och det har jag gruvat mig för.Inte i datorn men i routern som är fyra år gammal.Hade inte en aning om hur i hela friden jag skulle bära mig åt och instruktionen begrep jag inte ett jota av först.Men efter att ha läst den typ 1000 ggr, morrat lika ilsket som ett lejon och rivit mitt hår så kom jag på det ! Kablam så förstod jag det hela. Så just nu dansar och sjunger jag av ren lycka. 


HA ! Jag är ju bara så duktig, eller hur ? Flört


Annars så har jag sovit bara bra.Barnen har varit så duktiga idag fast det var ganska rörigt här nere när jag steg upp. Men vad gör det, dom hade ju i alla fall inte väckt mig och dom hade klarat att fixa käk på egen hand min små änglar.


Nu är det snart dags för middag, fläskkorv och potatis står på menyn idag. Sedan ska jag nog vila lite innan det är dags för nästa nattpass.

Ute är det vitt och fint just nu.Barnen har varit ute och byggt snögubbe och annat med den lilla snö som kommit.


    

Av Corina - 7 november 2009 05:01

Jepp klockan passerade nyss 05.00 och då är det morgon, eller ?

Lördag morgon och passet går mot sitt slut för mig. Ute snöar det lite smått.Vitare har det blivit i alla fall.Kan nog vara lite halt när jag ska hem.Får vara försiktig med gasen :)

För övrigt har natten varit lugn i huset, vad jag vet i alla fall. Har bara haft tre avdelningar att kolla under natten då vi varit två resurser inatt. Jag tog övre våningen och den andra tog nedre våningen.En mjustart efter min långledighet med andra ord.

Snart dags för morgonkaffe är det också och lite fika kanske också.

När jag kommer hem har nog maken åkt ut i skogen för att jaga och barnen är själva. Men det fungerar ju ganska bra då det är lördag och dom kan ta det lilla lugna.

Själv ser jag fram emot att få gå och lägga mig när jag kommer hem, någon gång efter halv åtta.Runt åttasnåret brukar jag ha kommit mig närmare sängen.


Beställde vaccinering igår kväll. Var ett fasligt tjat om detta.Hade ju bestämt mig för att inte vaccinera mig men nu blir det så lika fullt efter massivt tjat från olika håll :) Men jag är i alla fall tveksam så de så !!!!!!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards