Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Corina - 20 november 2009 15:17

Så har vi kommit fram till fredag då. Jag har tillverkat ett par nya örhängen och ett halsband.Men jag får inte mitt Photo Shop Elements 7 att fungera så jag kan inte fixa till korten Rynkar på näsan. Vet inte varför det inte fungerar, kan inte lista ut det faktiskt. Och just nu är jag bara sur och då tänker jag inte riktigt klart.


Annars så har jag och maken varit ner och handlat idag.Allt var slut här hemma och då menar jag verkligen allt. Passade då på att besöka en nära vän för lite fika innan vi åkte hem igen.


Vädret hos oss består av regn, åsså lite mera regn och mellan detta så regnar det lite också Tungan ute. Men om nu vädergubbarna och vädergummorna nu siat rätt ska det bli bättre väder under morgondagen.


Ikväll blir det nog att koppla av eftersom maken ska jaga imorgon. Och jag måste ner och handla present till en av sonens kompisar som ska ha kalas på söndag. Hade ju varit praktiskt om vi vetat om detta idag då vi liksom var nere och handlade Glad. Men man ska ju inte kräva för mycket av sina barn. Sonen har ju bara vetat om detta ett par dagar tydligen Tungan ute.


Nu får jag önska er alla en fortsatt härlig fredag. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards