Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Corina - 19 november 2009 10:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Corina - 19 november 2009 09:34

Jaha en ny dag igen. Början på min långledighet och gissa vad ? Jo min nacke började spöka igår kväll. Och det gör ont! Så himla typiskt när man ska vara långledig och njuta. Har suttit med värme ett tag på morgonen och det känns lite bättre i alla fall.Blir mera värme under dagen.


Tvättmaskinen snurrar men i övrigt blir det nog inte så mycket mera nyttigheter denna dag. Har varit på en liten promenad faktiskt.Det är grått och trist men uppehåll i alla fall.Hade kameran med mig men har inte kikat ännu hur korten blev.Ska försöka göra det under dagen.Ljuset är ju inte det bästa denhär årstiden så det är inte säkert korten blev tillräckligt bra.


Inget nytt angående proverna som togs när Wanilla fick somna in.Måste nog snart kolla om vetrinären verkligen fått svar än och om hon skickat det till Folksam ännu. Tycker svaren borde ha kommit vid detta laget faktiskt.Man vill ju göra "bokslut" någon gång och kunna gå vidare.


Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig dag. 


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards