Corinas Blogg

Alla inlägg under augusti 2022

Av Corina - 15 augusti 2022 08:29

 

Senaste tiden har verkligen varit blä ! Har klarat mig bra från värsta illamåendet men tröttheten är banne mig förlamande ! Är totalt orkeslös !

Planerar inget alls nu ett tag tills jag tagit sista omgången cellgift.

Efter det borde jag ju få tillbaka min ork allt eftersom giftet försvinner ur min kropp.


Så tills dess tar jag det lugnt, gör så lite som möjligt. Sover desto mera !


Cyberkram !


Av Corina - 5 augusti 2022 09:22

 

Var ett tag sedan jag skrev här  på bloggen. Har liksom inte haft den där riktiga orken.

Har orkat tvätta och knappt det.


Men jag kämpar på i alla fall och just nu känns det ovanligt bra. Blir ju väldigt fort trött, får vila ofta under dagarna.

Så det händer väldigt lite här för tillfället, det mesta kretsar runt att man ska orka med dagen. Och kanske nästa dag också.


Fått ha dotterns bil på reparation. Nya bromsbelägg fram behövdes. Så under den tiden har hon kört min bil. Men från och med idag är allt som vanligt igen.


Och på måndag ska jag åter igen lägga om min pic line och ta nya prover igen.

Och på tisdag är det läkarbesök på onkologen igen då.


Sedan får vi väl se, är väl snart dags för andra omgången cytostatika (egentligen nr3).


 

Cyberkram


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards