Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Corina - 8 november 2009 14:38

Nu har nattskatan vaknat. Vaknar oftast av att kroppen gör ont så det är bara att stiga upp.Hade nog behövt en timme till men när man inte kan sova.


Efternatten blev lite hektisk så jag hann aldrig tillbaka och skriva mera natten som var. Sprang som en duracellkanin mellan avdelningarn ett tag. Men tiden gick fort tills det var dags att gå hem :) 

Hemma har det varit lugnt idag också. Familjen har tydligen haft en slappardag.Det kan dom verkligen behöva.


Ute är det gråväder och snön ligger trotts allt kvar även om det är ett tunt lager. Vitt är det i alla fall.


En natt kvar att arbeta sedan ledig två nätter igen.


Sätter in en bild på Sixten idag.Numera familjen gosegris nr ett :)

  


  

Av Corina - 8 november 2009 01:40

Tjugo i två på natten. Lite grus i ögonen. Ett par ringningar hittills. Läggning och en farbror som rammlat. Inga synliga skador i alla fall.

Min hemavdelning på dagen hade haft 90 årskalas under gårdagen. Fanns smörgåstårta i massor kvar. Har varit och ätit smörgåstårta i natt med andra ord, mums !

Nu blir det tv och kaffe fram tills efter två. Då sker min sedvanliga nattvandring runt på avdelningarna för att kolla av läget, om ingen hinner ringa innan dess vill säga.


Ses senare om jag hinner. Fortsätt sova så gott !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards