Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Corina - 14 november 2009 09:32

Jag lottar ut ett par örhängen som jag tillverkat själv. Små hjärtan, röda hjärtan såhär innan julen och krokarna är i äkta silver.

Så lämna en kommentar i detta inlägget så deltar du i utlottningen av dessa små söta örhängen.


Dragningen sker sista November hade jag tänkt mig. Lycka till !


  

Av Corina - 14 november 2009 09:02

Lördag har det blivit ! Ledig från jobbet i alla fall. Tvättstugan håller på att svämma över så den måste göras något åt under dagen. I övrigt har jag inga speciella planer idag.


Fick en fråga om hur det var med min mamma. Var nog ett tag sedan jag nämnde henne faktiskt. Och jodå det har varit lugnt runt henne ett bra tag nu. Hon har fått vara ganska så pigg ganska länge nu. Och sedan hon fick hemtjänst verkar hon lugnare själv också. På grund av infektioner har vi inte kunnat besöka henne på ett tag. Barnen har varit snuviga och då vågar vi inte åka dit. Men hon har besökt oss även om det nu var ett tag sedan. Hon kan köra bil själv vissa dagar och det är ju bra. Får se om vi kan besöka henne under min kommande niodagarsledighet.


Klurar lite på att ha en utlottning på min blogg. Åtekommer i det ämnet när jag beslutat mig för vad jag ska lotta ut :)


Ha en bra lördag nu. Själv ska jag nu tassa in i tvättstugan och roa mig.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards