Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Corina - 5 november 2009 19:14

Har jobbat lite med smycken idag sedan posten äntligen kom :) Så nu finns det lite nytt bland mina örhängen på min hemsida.

Välkommen på besök, länken hittar ni bland mina sidor på nätet. Jag har smygbörjat lite med julörhängen. Mera kommer längre fram då ytterligare material är beställt.

Av Corina - 5 november 2009 07:53

Veckan skuttar vidare. Dag läggs till dag.


Fotouppdraget igår gick riktigt bra. Skickade en massa foton till Länsstyrelsen enligt uppdrag. Vet inte om dom passade eftersom jag inte fått bekräftelse från personen i fråga på länsstyrelsen.


Ute har det kommit ca 1mm snö. Barnen jublar över det lilla Glad. Och visst, det blir ljusare när snön kommer men det behövs mer än 1 mm till det.


Vad ska ske denna dag då ? Maken ska ut i skogen idag. Och här snurrar tvättmaskinen. Med barn hemma som tränar innebandy, fotboll och dans blir det lite tvätt. Dessutom har dom ju gympa i skolan också. Träningskläder behövs i flera omgångar annars hinner man inte få dom tvättade mellan träningarna. Sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad det blir för min del. Om lusten faller på kanske det blir en promenad med kameran. Utan hund är promenaderna inte lika trevliga även om jag har min kamera med mig.Det svider fortfarande att sitta med morgonkaffet och titta på Wanillas tomma plats i köket Gråter.

Även Sixten beter sig annorlunda faktiskt. Han har blivit lite mera rastlös. Pockar mera på vår uppmärksamhet nu. Tidigare busade han ju med Wanilla så nu är det vi som ska busa med honom istället. Sixten har aldrig tidigare lekt med mattorna sådär som katter brukar, men nu plötsligt är mattorna kuliga saker och bråka med. Så nog saknar Sixten Wanilla, det är helt klart !


Om det blir fotopromenad återkommer jag säkert med lite fotografier.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards