Corinas Blogg

Alla inlägg under december 2022

Av Corina - 28 december 2022 08:22

 

Hej på er !

Väldigt länge sedan jag besökte min blogg nu. Och det har väl sina orsaker.

Har varit både trött och nere ett bra tag så motivationen att blogga har väl inte varit den bästa.

Hunnit med en extra sväng på onkoligavdelning också även om det var för ett bra tag sedan.

Då fick jag ny dignos också, diabetes typ 2. Behöver insulin för detta.

Idag ligger sockret rätt skapligt i alla fall.

Kol gör att jag inte orkar med något snabbt tempo alls längre men ska likväl prova att börja jobba nu den 2 januari 2023. Startar med 25 % så får vi säl se hur det går.

Men mår bättre ändå :)


Får se när det kan bli dags för nästa inlägg, hänger på motivationen.

Tre månaderskollen är avklarad i alla fall. Taskiga njurvärden så metforminet åkte ut på en gång. Så nu har jag bara insulinet för sockret då.

Dom såg även infiltration på lungorna vilken mest troligt beror på en dunderförkylning jag hade i början på december. Får meddelande i detta ärende under denna veckan men min läkare på onkologen trodde inte det var något att bry sig i.

I övrigt var det helt ok.


Tills vi hörs igen får ni ha det så bra !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards