Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Corina - 1 november 2009 08:49

Söndag den första November. Tänk vad tiden går fort ! Ute är det mulet idag och det har regnat under natten. Men runt fyra grader plus så vägarna är nog inte allt för halkiga.

På agendan står innebandy idag. Sonen ska spela match. Blir nog så att familjen följer med. Vet inte om dottern vill men det är inga problem. Grannarna är hemma så hon får säkert stanna där om hon vill. Hon har dessutom sovit där inatt.

Vi blev nämligen bjudna på middag hos grannarna igår kväll. Blev en trevlig kväll med god mat och dryck.


Just nu sitter sonen och spelar Nintendo DS. Ni skulle höra hur han låter Skrattande. Är tydligen ett spel med Pokemon, han ska fånga dessa varelser och det fungerar tydligen inte. Han gormar och står i och är skitarg Skrikandes. Låter som om det handlade om liv och död. Nu gav han dessutom upp och stormade ut ur rummet. Jösses att man kan vara så engagerad i ett spel, eller hur ?


Maken gick just ut på en promenad. Han behöver sin  motion pga sitt hjärta. Och det är klart han saknar Wanilla på sina rundor ! Morgonturen var oftast hans uppgift och jag tog turerna under dagen om jag var ledig. Kommer att bli lätt att hoppa över promenaderna nu när ingen hund finns i familjen Rynkar på näsan. Speciellt lätt att skippa promenaderna när vädret är dåligt kommer det att bli, är jag helt säker på !


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards