Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Corina - 9 november 2009 18:59

Fått hem nytt material idag och har varit tvungen att testa lite :) Så det finns nytt på mina smycken att titta på. I morgon får jag hem öronkrokar i silver.  Har inte tagit hem gigantiskt många första gången eftersom dessa är lite dyrare i inköp. Detta medför också att jag har höjt priset på örhängena om ni vill ha krokar i silver på era örhängen. Med silverkrokar kostar örhängena 85 kr.

Det jag lagt ut idag är lite juligare saker. Men om ni vill köpa något av de "gamla" örhängena men med silverkrok går det också bra (hoppas jag). Byter då ut de nickelfria mot silver innan leverans.


Välkomna !

Av Corina - 9 november 2009 01:26

Snart halv två. Tredje natten går rätt bra hitintills i alla fall. Första svängen på kvällen bjöd på lite variation. Ett blöjbyte, en läggning och näsblod. Ibland är det spännande,man vet aldrig vad man får möta när man går från avdelning till avdelning.

Om en halvtimme ca är det dags för andra vandringen. Jag hoppas på en lugn vandring, helt utan överaskningar denna gången.

Har fått tårta under natten också och kaffe vilket är nödvändigt för min vakenhet. Hoppas på lugn och ro. Då kanske jag hinner kika in här och förtälja hur resten av natten avlöpte.

Men jag kan inget lova :)

Fortsätt att sova ni som får.


Klockan har hunnit bli 05.15 och vaken är jag :) Inga telefonkallningar hittills under natten. Bara min vanliga runda efter kl 02 och sedan passningen på sjukhemsavdelningen kl 03.30


Till en bloggvän som också jobbar natten : Jag arbetar 65.5 % natt och vi har fast nattschema vilket jag trivs mycket bra med. Blir lättare att planera saker och ting då tycker jag. När man har yngre barn som jag har klävs en viss framförhållning för att få allt att fungera. Jag vill inte ha önskeschema på natten. Hade det på dagen och det var jobbigt att få det att fungera när antalet arbetare ständigt blev mindre i antal och alla inte ställde upp som man ska för att det ska fungera.


Men som sagt för min del har det varit en lugn natt. Snart börjar väl en del på att ska vakna här på min hemavdelning. Så det blir säkert snart dags att röra på sig och arbeta.

Och snart är ju natten slut och jag får åka hem och sova.Måndag är det ju så det blir lugnt hemma då barnen åkt till skolan. Brukar få sova bättre då när det inte är en massa spring av barn i huset.


Ses senare när jag vaknat.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards