Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Corina - 11 november 2011 17:41

Vad ska man säga om denna dagen då, jo det har varit en fruktansvärd dag på jobbet får jag nog säga ! Inte så att kroppen sagt ifrån men arbetsmässigt ! Då man arbetar tillsammans med personer som jag vet inte vad dom pysslar med. Har gått an hela dagen, från det ena till det andra, hela tiden. Snodde åt mig 30 minuters rast och då var klockan redan tio i två på eftermiddagen !!!!!!! Kan väl lugnt säga att när jag stämplade ut kvart i fem för att gå hem var jag lagomt less på hela stället !

Får verkligen hoppas att inte resten av helgen blir likadan för då vet jag inte hur det ska gå !

 

På vägen hem mötte jag maken, på väg ner på fredagsnöje. Hemma möttes jag av glad dotter på väg in i duschen. Nu spelar dom Xbox 360 tillsammans. Och jag lär nog inte uträtta värst mycket här hemma denna kvällen. Tror det blir ett soffhörn ganska tidigt denna kvällen.

   

Blir lite svampar denna dagen, som jag fotade igår. Min vanliga stubbe här ute på tomten hade laddat med nya svampar märkte jag. Genast måste ju dessa föevigas :) Fast ringrostig med macron kännde jag att jag var :) Har ju inte använt macro så flitigt ett tag.

                             Kul dock och kolla in svamparna. Dom är spännande !

Nåja, nu är dagen slut i alla fall och jag tror det blir en kopp te nu och lite vila. Imorgon är det en ny dag :)


Vi ses  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards