Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Corina - 8 november 2011 19:16

Rätt tuff arbetsdag blev det. Men nu är jag hemma i alla fall och har värmebehandlat min onda nacke. Blir inte värre och det är ju bra det. Nu är jag ledig två dagar och hoppas hinna kurera mig på denna tiden inför en kommande arbetshelg.

Jag hoppas på skapligt promenadväder imorgon, känns som om jag skulle behöva en liten tur i lugn och ro tillsammans med min kamera :)

Kikar lite och funderar över min kommande belöning. Har ju beslutat mig att när jag varit rökfri i tre månader ska jag unna mig en belöning. Kan man ju vara värd faktiskt, eller hur ? Dit är det ju dock två månader i alla fall så det blir inte före jul och nyåret i alla fall.

Kikar på vidvinkelobjektiv i olika klasser, dom är ju rätt dyra även de billigaste. Men det lutar åt att satsa på något bland Nikons eget.......vis av tidigare erfarenhet faktiskt vad än expertisen säger. Hittills har jag gjort den erfarenheten att nikons egna gluggar går bäst ihop men nikons kameror. Vad man nu än väljer bland vidvinkel så är dom inte billiga, närmare 5000 kr hur man än väljer faktiskt.

 

Nåja, valet av belöning får vänta ett tag till. Får sukta ett tag istället :) Nu ska jag ta och värma vetekudden ännu en gång och fortsätta hela min felande nacke. Just nu känner jag mig som lövet här ovanför :) 


Vi ses

 

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards