Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Få se nu....

Av Corina - 19 maj 2008 22:11

Vad har jag åstadkommit denna dag då?


Tvättat lite (som vanligt).Varit ute på promenad tillsammans med favoritgubben:) Skapat två kort till två som går i pension på jobbet.Att göra korten tog banne mig större delen av dagen.Ibland drabbas man av idetorka nämligen.Det är ju typiskt när det börjar bli brottom med korten dessutom.Men jag fick till dom i alla fall och är nöjd,nu hoppas jag att även övriga kollegor ska godkänna dom också innan vi avtackar personerna.Ska införskaffa fina ramar till korten imorgon.Gör korten i paint shop pro kan jag tillägga.Mina kort har blivit hemskt poppulära på mitt jobb:) Numera ber dom mig göra alla korten till de som ska firas av olika anledningar.Roligt

Pillat lite med hemsidan har jag också hunnit med,lite nya foton och några nya gåvor bland annat,jo åsså en ny award!

Det är så roligt när det dimper ner gåvor i mailen,jag blir så himla glad åt alla gåvor jag får,barnsligt glad! Innan helgen kom det en gåva för att jag slutat röka,peppar verkligen att kämpa vidare ! 

Nu börjar det dock bli dags att uppsöka en säng för min del.Som vanligt blir det ingen sovmorgon eftersom det är vardag.Barnen ska till skolan som vanligt och jag ska ner och handla mat imorgon....och mera sugtabletter så jag kan fortsätta att inte röka:)


God Natt alla mina vänner där ute i vida världen !

 
 
Cina

Cina

19 maj 2008 22:40

Idag på fm hade vi lite moln men sedan vid 12 så kom solen o då vart det skönt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

20 maj 2008 09:40

Ett fint kort som vanligt har du fått till. Ett sluta röka kort skall bli roligt att få se, duktig är du med allt du tar dig för !
Solsken i dag och jag blir glad !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Smeden bengt

Smeden bengt

20 maj 2008 17:40

Ja här var ett nytt inlägg. Men det var i går. Men grafiken är lika vacker för det.Skulle vara roligt och kunna skapa så vackra ting. då är det ju lätt att ha något att bjuda för mig i smedjan!
Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

20 maj 2008 19:38

Kortet är vackert men ändå gulligt. Det har ett härligt djup. Du är duktig på det du gör. Inte konstigt att dina vänner ber dig om kort.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards