Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Corina - 26 november 2011 13:48

 

Julänglar i vitt och grönt. Begränsat antal så först till kvarn handlar det om. Jag beställer ju aldrig hem några mängder av matrialet, detta för att det ska bli just så orginella smycken som möjligt. Som vanligt så kontrollerar jag när jag får mailet vem som är först........skulle efterfrågan bli enorm kanske jag kan beställa hem mera matrial. Men har jag otur tar det ju snabbt slut även hos leverantören. 

   

Röda julänglar med blomhänge med text och vingar utan strass. Gröna julänglar med en liten bjällra som hänge med vingar utan strass.

Man behöver ju inte ha dessa som örhängen utan kan få ängeln som hänge också. Då sätter jag en liten karbidhake istället för öronkrok..... Även här är matrialet begränsat och jag vet inte om det finns mera att beställa hos leverantören :) Så först till kvarn självklart i första hand.


Gör ju även andra modeller på änglar också. Försöker ha material hemma till dessa. Någon färg kan ju vara slut men det går ju alltid att höra sig för. 

Så skriv ett mail om du skulle vara intresserad så ska jag försöka ordna så alla parter blir nöjda........


Mail


Jag kollar ständigt runt efter nytt material till änglar......men nu var det länge sedan jag gjorde några nya. Men jag ska ju vara nöjd själv innan jag beställer så därför kan det bli lite tid mellan något nytt blir gjort. Sedan ska man ju ha inspiration också och den har väl inte legat på topp på slutet :)


  

Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig lördag. Själv ska jag tassa runt och se om jag hittar något mera intressant material till mina favoriter, änglar !

Vi ses


  



      



 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards