Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Corina - 20 november 2011 20:38

Haft en sån där datorlekkväll :) Lyssnat på gammal trevligt som väcker lite nostalgiska minnen.........

Vi ses


Av Corina - 20 november 2011 06:20

En sån där vanligt morgon :) Känns skapligt idag, sovit hyfsat. Dock varit vaken under natten som vanligt men det börjar man ju vara van vid.

Jobbade delad tur igår och det är ingen höjdare kan jag ju säga. Kroppen klagar bittert efter att både ha tagit upp och lagt samma dag.

 

Idag jobbar jag 8-17 så det blir något lättare trotts allt. Men visst är det långa dagar när man har ett tungt arbete. Har bra kollegor i helgen så det är roligt att arbeta i alla fall.....lite mindre gnäll med rätt kollegor.

 

Ute är det faktiskt minusgrader och man har till och med lovat snö......får se hur det blir med den saken. Lyckades i alla fall glömma sätta igång motorvärmaren igår kväll på jobbet så det blev att skrapa rutor innan jag kunde åka hem......tradigt ! Måste komma ihåg motorvärmaren idag !

 

Avslutar idag med denna bilden som i mina ögon ser ut som en gigantisk spindel, eller hur ? Nu några droppar kaffe till innan det bär av till jobbet igen.

Ha en härlig söndag ! Vi ses

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards