Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Corina - 14 november 2011 18:25


Ja vad annat kan man säga ? Dagen går mot sitt slut och även min lediga dag således. Utbildningen gav väl lite av vikt och värde men jag vidhåller i alla fall min åsikt om att det har blivit viktigare att skriva i datorn än att verkligen vårda ! Men detta påtalades och lyssnades inte alls på. Man undrar ju om vissa skulle behöva spola öronen ?


Nåja, jag har hunnit tvätta i alla fall. Tror det blev fem maskiner idag så jag fick ta till tummlaren idag :) Brukar sällan torka kläderna i tummlaren men idag blev jag tvungen eftersom jag hade så mycket att tvätta :)


 


Gör liten vandring bland lite äldre bilder......hittar massor som jag glömt bort :) Ekorren till exempel, den är verkligen hur söt som helst. Den andra är en egen skapelse.


  Hittade en tomtetavla också som jag glömt bort. Jepp, vet att det inte är Jul än på ett bra tag men något måste man ju dekorera med *S*


Måste nog starta upp min konsttillverkning igen. Det är ju ganska roligt trotts allt och man kan ju använda egna foton också och göra små fina dekorationer.


    Så avslutar jag med denna lilla tavla som jag verkligen gillar själv också :)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll så ses vi imorgon skulle jag tro.

Vi ses !


 

Av Corina - 14 november 2011 08:45

Vad ska man säga om denna dagen då ?

Idag känner jag mig bara hegltom faktiskt. Man ser ju alltid fram emot en ledig dag efter en arbetshelg. Men inte så denna gången, utan då har man från ledningens sida varit så smarta att man lagt in en utbildningsdag på en måndag ! Jamen hur tänker man då om jag får fråga ? Knappast bara några som jobbat helgen som drabbas. Hur många är det som kommer att lära sig något denna dagen tro ? Utarbetade efter  helgen å allt ?

Går väl hur bra som helst för ledningen som varit lediga, många går dessutom hem tidigt på fredagarna !!!!!!


Jag säger ännu en gång....tänk om, tänk rätt !


    

Eftersom jag under förra veckan hade problem med nacken fick tvätten bli liggande. Detta kommer surt efter om man säger så.......idag får jag jobba utav bara katten innan jag åker ner på kursen ! Lite drygt om man säger så men familjen kan ju inte gå nakna eller hur ?

 

Idag bjuder jag på lite gammal som jag gjort genom åren :) Som variation till mina fotografier om man säger så. Har inte pysslat värst mycket med sånt här den senaste tiden, kanske dags att starta om igen så man inte glömmer :)

 

Det är i alla fall roligt att få till sånt här :) Är ju också kul att ha kunskapen, eftersom man kan få en rätt fin blogg också.....

 

Nä, får nog ta tag i denna dagen också. Kanske kika runt lite ett tag :) Ha nu en underbar fortsättning på måndagen. Återkommer med utbildnmingsrapport om jag nu orkar hålla upp mina ögon och öron vill säga :)


Vi ses


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards