Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Corina - 7 oktober 2011 17:39

Så var veckans slit till ända. Less och trött var jag innan jag kunde stämpla ut idag. Men nu ser jag fram emot två lediga dagar i alla fall.

Varit en massa att göra idag på jobbet. Hann inte alls det jag hade tänkt hinna på långa vägar......som vanligt med andra ord.


Maken är borta ikväll, Alma gick just till en kompis och sonen sitter vid sin Xbox. Och här sitter jag, vid datorn.


Imorgon ska jag besöka min pappa och hans familj. Äta lite god mat, fira min lillasyster som fyller 24 år på söndag. Sedan ska Alma på kalas så vi får inte bli allt för sena, kl 18 ska kalaset hennes starta.


Bjuder på min favoritbild från häromdagen eftersom jag inte har några nya att visa. Kanske under helgen kommer nya intressanta bilder...... 


Nu har jag inget mera att skriva om idag. Skallen känns totalt tom för tillfället :) Ni får ha en underbar fredag !


Vi ses



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards