Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Corina - 10 oktober 2011 05:55

Har fått en släng av någon förkylning och den har gett mig en hosta som går till historien. Har varit lögn att sova denna natten ! Har nog max sovit fyra timmar och detta inte ens sammanhängande.

 Så för tillfället känner jag mig som lövet här ovanför, nästan. Men inte kan man sitta och klaga för det, inte blir det gjort något då inte :) Kl 10 idag är det utvecklingssamtal för sonen Viktor. Kan inte missas. Och kl 14 ska jag vara på jobbet för att jobba till kl 21 är det meningen.

Lite lustigt för jag är inte regelrätt snorig utan hostar enbart....men det förstör ju nattrun maximalt för inte blir det lätt att sitta och försöka sova :)

Fast riktigt sådär ser jag väl inte ut......även om det kanske känns såhär.   


Ute har det regnat och blåst hela natten hos mig. Har smattrat mot fönstren hela natten. Men vädret skulle ju ha blåst förbi under natten , så jag hoppas på det. Vinterdäcken till bilen är framplockade, ska sättas dit under denna veckan. Är dumt att chansa, helt plätsligt slår halkan till nu när det är blött ute.


Nu ska jag ha mig en kopp kaffe.

Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards