Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Corina - 27 december 2012 07:14

Lätt febrig och halsont var vad jag vaknade med i svinottan denna dagen.

Blev att sjukskriva mig såklart. Inte kan man gå till jobbet då inte. Och familjen är i Sorsele så jag är själv hemma plus Sixten då.


Jobbade ju igår kväll och kände inget av detta. Men en av våra boenden var krasslig med feber och halsont och efter all stress innan julen var jag väl rätt mottaglig. Så idag blir det vila och sköta eldningen medans familjen roar sig. Får bli hemmadag imorgon med för den delen.


 


Janne snöröjer juviksvägen under gårdagens förmiddag. Behövdes med all säkerhet och kan nog behövas idag med då det faktiskt snöade hela dagen igår.


                       


Har druckit varmt nu och tagit alvedon så livet börjar återvända så sakteliga. Men alvedonen lurar en ju att känna sig lite piggare, så är det ju.


Snöar inte nu och det är endast ca -5 grader hos mig just nu. Har fått fyr i pannan i källaren så det börjar bli varmare här inne också. Så nu blir det att ta det lilla lugna med andra ord.


Ha en väldans bra dag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards