Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Corina - 10 december 2012 12:01

Ja så tolkar jag det ! Mamma blir kvar på sjukhuset åtminstone till Torsdag.

Så jag kommer undan en uppgift denna dagen i alla fall.

Så jag tackar högre makter för detta !


Läkaren tyckte att det skulle vara bättre för henne att stanna kvar och få planerade behandlingar innan hon åkte hem. Istället för att åka hem idag och måsta tillbaka om endast några dagar för behandling.

Väldigt klokt beslut kan jag tycka ! Nu blir det istället ett besök hos mamma på sjukhuset efter barnens tandläkarbesök. Mamma frågade efter lite godis :)


Så nu sjönk stressfaktiorn markant och jag kanske får färga håret efter klippningen istället !


 


Så tar vi en bild på de tre små sötnosarna igen !

Av Corina - 10 december 2012 08:52

En gräns börjar tydligare och tydligare avteckna sig !

Jag har inget liv längre !

Just nu sitter jag och pustar ut med två missade samtal på telefonen. Ett har jag ringt, min mamma.

Det andra från jobbet och jag vet inte om jag ringer heller. Var det viktigt får dom ringa igen.


Idag blir det en vanlig dag i mitt liv. Full rulle från start till mål.

Tvättar på förmiddagen som vanligt en "ledig" dag. Klockan  halv två ska dottern hämtas på skolan, senast. För klockan kvart över två ska jag vara hos frissan och klockan halv tre ska sonen hämtas på skolan och klockan tre ska sonen vara hos tandläkaren och klockan halv fyra ska dottern till samma tandläkare.

När allt detta är klart måste vi hämta mamma på sjukhuset och köra henne hem till Strycksele !

Och troligen måste jag också handla som vanligt när hon ska hem från sjukhuset dessutom. När jag får komma mig hem igen står skrivet i stjärnorna.

Börjar känna mig sliten nu !

Stressen gör sig påmind lite för ofta faktiskt. Glömmer saker lite nu och då har jag märkt.

Men tar jag mig igenom denna dagen så hoppas jag det blir lugnare sedan !!!!!

Resten av veckan jobbar jag, fyra hela härliga arbetsdagar !


Ha en fortsatt bra dag ! Vi ses !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards