Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Corina - 19 december 2012 18:25

Jobbar med min hemsida. Men känner att jag kommer ingen vart !

Känner mig allt utom nöjd hur jag än bär mig åt. Får inte till en bakgrund som jag vill.

Suckar och provar och suckar och publicerar och skakar på skallen igen.

Det blir bara inte bra !!!!! Måste ta och göra en djupdykning bland mitt material som jag har på en del skivor.

Se om jag hittar någon passande bakgrund. Blä vad less jag blir !


     


Bilderna är från 2008. Barnen har vuxit på sig kan man ju säga   . På bilderna har vi Alex och Viktor, Alma och sista bilden Felicia !


   


Också bilder från 2008 som jag är väldigt nöjd med. Jag hade knappt hållit i en systemkamera när jag tog dessa bilder.


Har inga nya bilder att visa er så jag rotar bland allt jag laddat upp i bloggen sedan tidigare. Har ju bloggat sedan 2006 så det har blivit en hel del bilder.


Vad annat smart och intressant ska man skriva om idag då ? Tja, jag har jobbat kort dag idag så jag slutade kl 12 med andra ord. Och sedan har det inte blivit så värst mycket mera. Blev sittande här vid datorn och där är jag kvar än med avbrott för lite middag. Fastnade med hemsidan och där är jag fast fortfarande kan jag ju säga. Långt ifrån färdig med den.


 


Vi tar en sista gammal bild idag också innan jag lägger ner mitt bloggande för dagen då jag faktiskt inte har något vettigt att skriva om !


Ha en fortsatt bra kväll ! Får ta nya tag imorgon istället.

Vi ses !     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards