Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Corina - 11 december 2012 07:53


Kylslaget med andra ord denna morgon. Men å andra sidan garaterat myggfritt i alla fall.

Och snö har vi fått också fast inga stora mängder och kallsnö är det så det är lättskottat. Nu är det fint ute med den vita snön :)


Igår var båda barnen till tandläkaren. Alma fick igår veta att det blir tandställning för hennes del eftersom hon har överbett tydligen. Ordnande med detta startar redan idag på morgonen. Kl 9:50 ska hon vara hos tandläkaren igen. Ibland går det undan, med rätt tandläkare !


Blev inget besök hos mamma igår när barnen varit hos tandläkaren. Mitt i rusningstrafiken vill man inte försöka ta sig genom hela stan upp till sjukhuset. Så godisleverans kommer att bli idag när Alma ska till tandläkaren igen.


Däremot är jag nu klippt och nyfärgad i skallen igen. Ny frisyr dessutom, kortare än förra gången. Och som vanligt känns allt bara bra. Har ju en ovana att bara sätta mig ner och säga klipp :) Så man vet aldrig hur man ser ut när man går därifrån. Jag är modig jag.......


   


Var en fin dag ute igår men det fanns liksom ingen tid till promenad. Men jag steppade ut på gården med kameran en stund i alla fall och knäppte några foton ut mot sjön. Dimmigt var det på förmiddagen hos mig igår.


 


Arbetsdag är det denna dagen. Jobbar 12 - 21 idag. Torde nog gå bra det med.


Nu får ni ha en fortsatt härlig Tisdag. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards