Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Corina - 16 oktober 2013 09:02

   Familjen Selberg presenterar nya familjemedlemmen Zimba.

Han flyttade in hos oss igår kväll och är lite blyg fortfarande. Han är lite dygt ett år gammal och kastrerad.

Med tiden vänjer han sig nog med sin nya miljö men för tillfället väljer han tryggheten bakom kökssoffan.

En föredetta kollega ringde mig och bad oss ta hand om Zimba eftersom hon inte riktigt tålde honom. Ögonen kliade till exempel. Alternativet var avlivning !

Så nu bor han med andra ord hos oss och allt kommer säkert att bli bra med tiden.


 

Såhär ser Ulla ut idag. Har blivit en stor fin tjej av henne. Hon hälsade snällt på Zimba igår och lät honom sedan vara ifred resten av kvällen.


                                             

 

Var ute på gården en dag och Ulla var med mig så jag passade på att ta en del foton på henne. Hon är sååå fiin, eller hur ?


 

Denna bilden tycker jag blev väldigt fin.


Nu blir det lite jobb i tvättstugan innan jag ska jobba ikväll.

Önskar er alla en fortsatt härlig onsdag. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards