Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Corina - 4 oktober 2013 08:17

   Ja så är det, veckans enda lediga dag för min del. Tvättmaskinen snurrar redan.

Ser ut att bli en vacker dag ute även om det flockas lite moln. Hade planerat en massa till idag men tror jag tar mig friheten att planera om lite !

En liten tripp ner till Umeå kommer jag mig inte undan eftersom travet och keno ska lämnas in men det lilla som måste handlas får hanslas på Kvantum istället för på Coop idag. Inga storinköp idag med andra ord.


 

Fortfarande lyser Sixten med sin frånvaro. Han är som uppslukad av jorden ! Och det är som att leta en nål i en höstack. Och Ulla är lite lätt förvirrad, kompisen saknas ju såklart. Han har visserligen varit borta tidigare och kommit hem men orolig är man ju. Det är värst att inte veta varför han inte kommer hem !


 

Ja veckan går mot sitt slut, så är det. Trotts mycket arbete har det varit en ganska bra vecka.

Visst det känns i kroppen att man jobbar mera än tidigare och än är ju veckan inte riktigt slut för min del. Har ju helgen kvar att jobba. Hoppas det får bli en lugn helg !


 

Sonen gör sin sista praodag på Hissjö handel idag. Han har haft en bra vecka ! Sovmorgon varje dag och korta dagar, vad mer kan man önska sig som tonåring ? Men en liten inblick i arbetslivet är det trotts allt och vad jag förstår har han tyckt det varit helt ok !


 

En sista rosbild för detta inlägg. Jag har fler men spar dessa till ett annat inlägg. Man vet aldrig när det kan bli några nya bilder att pryda bloggen med.

Nu önskar jag er en trevlig helg för jag torde inte få till några inlägg under helgen med tanke på att jag ska jobba.

Vi ses !




Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards