Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Corina - 28 oktober 2013 08:05

   Barnen har höstlov denna veckan. Och dom åkte just upp till Sorsele för att vara där några dagar.

Själv är jag hemma och ska jobba som vanligt. Nu får man vara lite orolig tills man vet att dom kommit fram ordentligt. Vädret och väglaget kunde ju ha fått vara lite bättre. Tydligen är det halt uppe i Sorsele.


 

Helgen har bjudit på ledighet i tre dagar. Jag hade semester på fredagen för att gå på en begravning. Sedan har jag varit ledig i två dagar. Lördagen gick förmiddagen åt till att handla och besöka mamma på sjukhuset där hon legat ett par dagar. Hon behövde "tömmas" på vätska som hon lagart i kroppen. För övrigt mår hon som hon brukar.

Lördagkvällen tillbringades tillsammans med bästa grannarna och en mumsig ostbricka. Och söndagen gick i den totala ledighetens tecken förutom att jag tvättade lite som vanligt.


 


 

Körde igång min bärbara dator för att leka lite i elements. Det var länge sedan faktiskt. Lyckades också få igång internet helt plötsligt också. Ingen aning om hur det gick till men det går väldigt segt så inte blir det använt lappen till så mycket annat än mina bilder.

Men det var riktigt kul att jobba lite i elements en stund :)

Nu blir det att försöka koppla av fram tills att jag ska iväg och jobba kvällen med start kl 14.


Önskar er alla en trevlig Måndag. Vi ses !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards