Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Corina - 19 oktober 2012 08:30

Vaknar idag som vanligt till det eviga regnet.

Världen där ute är inbäddad i ett vitt ludd, dimma .

Det färgglada löven har trillat ner nu och man väntar på vintern. En liten försmak fick vi ju härom dagen.

Men det vita vackra försvann lika snabbt som det kom och kylan likaså. Nu är det plusgrader igen.


 


Vad tar man sig för en sån här dag då ?

Fortsätter att testa min nya kamera med att fota sånt jag redan fotat :) Tvättmaskinen snurrar som vanligt.

Tvättade senast i måndags och då var tvättkorgen tom. Idag svämmar den över igen.   


 


Vad planeras under helgen ?

Ikväll hoppas jag på att få en chans att umgås med grannen lite. Får se hur det blir.

Och imorgon lördag ska vi äta surströmming med makens jaktlag.

Söndag kväll blir det demonstration av lite ansiktssmet här hos mig.


 


Det var väl en liten sammanfattning i alla fall. Hinner nog en del annat också.

Ha nu en fortsatt härlig fredag. Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards