Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Corina - 7 oktober 2012 09:01

 


Målet med min träning ?

Egentligen är största målet att bli av med min ledvärk.

När jag tränade som mest förra svängen slutade mina leder nästan helt att göra ont.

Då gick jag ju ner rätt mycket i vikt också.

Så mitt mål blir väl att bli lite bättre i mina leder och tappar jag vikt är det väl extra bonus också ;)


Mjukstartar med 15 minuter varje dag. I skrivande stund räcker det för att ge en nära döden upplevelse kan jag tala om ;) Men efteråt känns det bra i alla fall !

Ska lämna rapport här i bloggen med jämna mellanrum om evetuella framsteg !

Peppning mottages tacksamt :)


 


Just nu snurrar tvättmaskinen här hon mig. Som vanligt svämmar tvättstugan över !

Blev inte tvättat något igår och det straffar sig denna dagen :)

Så huvudarbetet idag består av att tvätta med andra ord.


 


Så har jakten på skidutrustning till dottern startat. Skidor för klassisk åkning på längden har hon.

Men hon behöver skejtingutrustning också när snön kommer.

Torde väl lösas på något sätt som vanligt. Får kolla runt lite på begagnat i första hand.

Nu på morgonen har hon kört lite med crosstrainern faktiskt ;)

Bra för hennes schlatterknä, blir mjukare rörelser än jogging och walking.


 


Andra funderingar denna dagen ? Mja egentligen inte. Känner mig aningen seg bara. Har nog sovit lite för mycket faktiskt. Men antagligen behövde min kropp sova lite extra tydligen.

Blir säkert bättre under dagen när jag kommit igång ordentligt. Nu är det dags i alla fall att ta tag i denna dag på riktigt kan jag tycka.

Ska ner i frysen och se vad jag ska laga för mat ikväll. Kanske någon form av köttgryta.....får fundera ett tag till.


Ha nu en fortsatt bra söndag. Jag fortsätter med tvättningen och så småningom en runda på crosstrainern också.

Vi ses !


 




  






Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards