Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Corina - 3 oktober 2012 09:58


En liten sol idag !


Veckan rullar på i samma takt som vanligt. Blev en trevlig kväll igår !

Idag är det en ny arbetsdag, 16-21. Ska nog gå bra !

Ute lyser solen idag.  En härlig höstdag med andra ord.


 

Och så får Sixten vara med på ett hörn.


Jag planerar inget speciellt denna dagen. Tänkte ta det lite lugnt innan arbetet kallar.

Borde gå ut och röra på mig egentligen men tror jag förblir lat idag också.

Planerar ju en ordentlig motionsstart så fort min crosstrainer kommer. Jag hoppas den träningen

ska ta lite mindre på mina leder än den vanliga stav gången gör.

Har ju upplevt det possitiva med crosstrainer tidigare för min leder.

Just nu är jag sådär skrämmande stel i kroppen igen som jag var tidigare när jag inte tränade.

Så med andra ord så MÅSTE jag komma igång med träningen igen om min kropp inte ska haverera totalt !


           


Var i alla fall ute en tur under gårdagen, tillsammans med kameran såklart. Under dagen var det verkligen riktigt härligt ute !


   


Blev några skaplig kort trotts allt. Fast en hel del skräp också såklart som raderades.  


                           


Lite blommor också från rabatten jag har (plockade in för att fota).


Ha nu en fortsatt härlig onsdag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards