Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Corina - 31 december 2011 13:41

Lessnade på att titta på min Julblogg :) Så jag fixade en ny header och bakgrund idag. Återkommer ganska ofta just till den blåa nyansen :) Gillar blått, bland annat.


      Alma fick ju en Iphone före helgen, en begagnad visserligen. Men den verkar fungera utmärkt och hon gillar den :) Några appar nedladdade redan såklart, men mest gratisappar faktiskt med fåniga spel :)


      En Clementin......måste ju fördriva tiden med något tills det blir dags att laga mat. Nyårsmenyn består av Tacos detta året. Tycker det är sådär lagomt omständigt :)



Jepp, vet att min Amaryllis förekommit några gånger i bloggen. Men det är verkligen roligt med makro måste jag säga.


Vi firar in det nya året här hemma i lugn och ro tillsammans med Kristina och Edit. Inga fyverkerier men väl så finns det tomtebloss :) Det får väl duga tycker jag.


Kommer inte att summera det året som passerat. Nu lämnar vi detta bokom oss och ser framåt istället. Hoppas det nya året ska ha en massa trevligheter att bjuda på. Det är alltid så spännande med ett nytt år. Allt står oskrivet framför en........ett nytt bloggår att ta tag i dessutom. Med förnyad kraft. Ett nytt år att fylla med nya foton :) Jag hoppas kunna starta mitt nya fotoår redan imorgon :)



Vi ses !       

Av Corina - 31 december 2011 11:57

Jo det är nyårsafton 2011, imorgon är det första dagen på det nya året 2012. Jag har just läst ut tredje boken skriven av Kepler, Eldvittnet. Jag har sedan tidigare läst de två andra böckerna och jag har varje gång sträckläst böckerna. Så även denna gång.....började igår.

Det är en kriminalroman med allt man vill ha som läsare. Gillar man kriminalromaner är detta verkligen en bok du ska läsa !!!!!!!



Vi ses   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards