Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Corina - 2 december 2011 08:20

Fortfarande ingen snö. Blåser å det gruvligaste och har blåst hela natten. Verkar hålla i sig detta blåsande.


Vad ska jag göra idag då ? Jo kl 11:30 ska jag vara i kyrkan för att bevista en begravning. För vilken ordning detta året vet jag inte. Begravningarna har det varit många detta året :( Flexar således från jobbet idag. Skulle ha börjat jobba kl 12 men börjar senast kl 16 idag då.

Vi har adventsfika på avdelningen för anhöriga på lördag. Jag har handlat godis till detta och ska innan jag åker till jobbet handla frukten.

Själv kommer jag inte att vara med på själva fikandet på avdelningen. Jag jobbar nämligen delad tur imorgon och behöver mina lediga timmar för att orka hela dagen :)

 

Eftersom vädergudarna inte bjuder på fotoväder får jag använda mig av redan tidigare tagna foton :) Och snön kommer ju heller aldrig liksom minusgraderna så sjön har fortfarande inte lagt sig. Man undrar ju om vi ska få någon vinter denna gång.

 

Här kommer en bild från förra vintern. Å vad jag vill ha åtminstone lite snö i alla fall ! Denna bilden är tagen någon gång i Januari 2011 tror jag :) Ser väl ganska mysigt ut eller hur ?

Jaja.....vi lär väl märka när snön kommer hur som helst eller hur ? För övrigt ser jag fram emot nästa vecka, när min kapselmaskin borde dyka upp här hemma. En form av belöning för mitt rökstopp och en julklapp till mig själv.


Nu får ni ha en fortsatt härlig dag.


Vi ses   

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards