Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Corina - 27 december 2011 08:25


Exakt, allt rullar på normalt . Var ju ledig igår och hade tänkt göra ingenting. Men så råkade jag kika in i tvättstugan och se tvätthögen. Och jag gillar inte när tvätthögen svämmar över kan jag tala om. Så det blev att tvätta igår, tre maskiner hann jag med :)

Men i övrigt gjorde jag ingen nytta alls här hemma. Datorn och TV:n fick ta min tid igår och så fotade jag lite makro. Testade lite olika inställningar bland annat. Får se om jag får ut nya foton vid senare tillfälle.


 

Idag då ? Jo jag ska arbeta igen. Kvällen till kl 21 är det vad som står på schemat. Jobbar med vikarie idag dessutom.......börjar bli lite less på att ständigt arbeta med vikarie faktiskt. Inte så att vi har dåliga vikarier, inte alls men hur duktiga dom än är får man som ordinarie ett extra ansvar i alla fall.



Julen är till ända i alla fall och nu siktar vi på nyårshelgen då. Vad kan det nya året ha i beredskap till oss tro ? Spännande, eller hur ? Både spännande och lite skrämmande också eftersom man inget vet. Kanske lika så bra att man  inget vet ? Om jag tittar tillbaka på det året som passerat kan jag nog konstatera att det var nog lika bra att man inget visste i förväg ! Det har varit lite mycket sjukdom och frånfällen som tärt på ens humör måste jag ju säga. Jag hoppas det inte ska bli lika tätt mellan begravningarna nästa år.........

Men jag ser trotts allt fram emot att få ta emot ett helt nytt år, helt oskrivna blad väntar på att skrivas fulla med spännande ord !

Nu ska jag bara arbeta tre dagar innan jag tar emot det helt nya oskrivna året......


God fortsättning önskar jag er alla mina läsare.........siktet inställt mot vårt nya Bloggår !


Vi ses


       

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards