Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Corina - 3 november 2015 14:39

  Varit på väg att blogga hela dagen nu. Men annat har tjorvat till det.

Men bättre sent än aldrig.


Varit och handlat idag. Efter helgen var det mesta slut här hemma.

Sedan har vi följt vår gamla Ford till den sista vilan, det vill säga att nu befinner den sig på skroten.

Frid över dens minne med andra ord.


Grunnar på vad i hela friden man ska blogga om. Poppar liksom inte upp något alls.

Och händer ju inte så värst mycket spännande i mitt liv heller.

Jag äter, jag sover och jag jobbar.......

Ja och jag petar med grafiken och lite smycken.

Smyckesbloggen har stannat av. Lutar åt att jag skrotar den faktiskt. Har ingen tid till den helt enkelt.

Får fortsätta under min kategori i denna bloggen som vanligt istället. Och via facebook också.

Blir bara stressad helt enkelt och då blir det då rakt ingenting !


Mitt tidigare liv började jag med för länge sedan att skriva om. Men det tog lite stopp.

Känner helt enkelt att jag inte vill lämna ut detta i min blogg. Känsligt känns det som  eftersom det blir svårt att inte nämna personer i den historien.

Jag tror jag behåller den historien i mitt hjärta faktiskt och njuter av vissa minnen och gråter åt andra.

Livet är inte speciellt enkelt, det är då säkert.


Lutar åt att ni får härda ut med mitt vanliga svammel om mitt vardagsliv ändå.

Med något inslag av dåtid, foton och ny grafik och ett och annat nytt smycke. Låter kanske trist men man vet ju aldrig.


Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.

Här planeras vet för Våfflor denna dagen.


Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards