Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Corina - 2 november 2015 08:11

Måndag igen och ny månad också och ungdomarnas höstlov är till ända då.

Åter till vanliga rutiner med andra ord.

Ute är det grått och det blåser ganska friskt, men det är tio grader varmt.


 

Båda katterna har varit inne och ätit frukost och gått ut igen och Ulla hon är inne för andra gången denna morgon. Zimba for ut efter frukosten.

Idag startade inte makens nya bil. Detta var andra gången nu. Tydligen batteriet som måste bytas ut.

Blir ännu en smärre utgift med andra ord.

Bara att gilla läget och lätta på plånboken med andra ord.

Nog är det tur att man jobbar heltid !!


 

Jepp samma bild igen, men kikar ni så är denna inte animerad !


Helgen har förflutit lugnt och fint tycker jag. Njutit av att ha varit ledig denna helgen.

Inget speciellt har blivit gjort annat än det där vanliga som man gör när man är ledig.

Besök av små häxor i lördags. Fick lämna ut lite godis. Tur att jag har viss rutin och ser till att ha lämpligt godis hemma denna dagen.

Mina egna telningar är ju rätt stora idag så dom bryr sig inte i detta längre. Sonen har aldrig brytt sig.


 

Idag ska jag arbeta igen då. Ännu en kväll på schemat.

Men imorgon är jag ledig igen !

Ibland blir schemana väldigt underliga. Men det är rätt skönt att inte jobba massor av dagar på raken.

Tre är egentligen det ultimata och varannan dag fungerar rätt bra det med.


Se nu till att njuta av denna dagen så höres vi en annan dag.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards