Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Corina - 15 november 2015 09:24

Så blev det söndag igen då.

Var inställd på att måst gå ut och arbeta extra idag.

Men dom ringde precis när jag satt mig i bilen och jag slapp gå ut och jobba.

Lite synd i och för sig då jag kravlat mig upp i svinottan men ändå rätt skönt att slippa.


 

Blev att sätta mig vid datorn då istället.

Jobbat lite med mitt grafikprogram och strulat lite med min hemsida.

Ändrat lite med bilder på hemsidan. Hade tänkt skriva om lite text också men se det ville sig inte.

Så till sist gav jag helt enkelt upp !


 

På agendan idag har jag egentligen en enda sak som måste göras och det är att transportera Alma till hennes dansträning. Vi har också planerat in att äta skrovmål på Frasses också. Om det blir före eller efter vet jag inte ännu.


 

Tvättade allt igår som var smutsigt. Känns fint att ha det gjort. Borde ta fram dammsugaren.

Hallen är aningen dammig. Någon har dragit in lite grus under gårdagen. Men jaja, det kanske gubben kan göra imorgon faktiskt.


 


 

Så nu blir det att göra ingenting för min del.

Ska väl se över vad jag har för garn. Har beställning på två par barnsockar att göra.


Nu får ni fortsätta med er söndag.

Kram på er !

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards