Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Corina - 29 november 2012 11:00

Lugnt är det här hemma nu.

Händer väldigt lite när man tillbringar en dag för sig själv.


Igår drällde jag på stan i min ensamhet medans maken träffade gamla kollegor från banken.

Hittade inget att handla annat än glöggte.

Blev bara trött i fötterna och fick ont i ryggen ;)


         


Och på kvällen hade Alma sin dansträning.

Dansavslutningen är den 9 december. Jag har sökt semester men vet inte om det blir beviljat.

Som vanligt torde man väl bli nekad, ska ju alltid strula. Men jag fortsätter hoppas.

Förra avslutningen missade jag ju också så skulle tro att Alma blir väldans ledsen om jag missar även denna.


                             


Idag bjuder jag på gula rosor som jag köpte härom dagen.

Måste skaffa en större spegel till min hobby. Använder ju ofta spegel när jag fotar blommorna.


                         


Lite att klura för att förnya fotograferandet. Byta bakgrund och sånt. Här har jag använt en halsduk :)


     


Och så några som jag stökat med lite extra med i fotoprogrammet.


Sixten rör sig allt mer obehindrat nu. Så det var nog en ordentlig sträckning som gjorde att han vägrade gå på ett ben. Blev aningen orolig när han kom in och hoppade på tre ben faktiskt och tänkte att nu är det nog något väldans allvarligt. Men med en massa vila verkar det ordna sig för gossen.


Nu får ni ha en fortsatt bra dag. Så småningom ska jag arbeta denna dagen. Kort kväll med start kl 16 och slut kl 21. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards