Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Corina - 2 november 2012 13:35

kommer det mera regn.

Det fullkommligen vräker ner här hos mig i skrivande stund !

Att gå ut gör man således endast i yttersta nödfall kan jag ju säga.


                             


Och gissa vad jag fördriver tiden med ? Jomenvisst, fotograferar :)

Tog Spanaren på orden och har suttit och plockat sönder en torkad ros. Har nämligen kvar mina rosor trotts att dom gjort sitt i vasen. Rätt spännande tillsammans med en spegel.......


Nåja, innan jag tog tag i kameran så har jag varit och handlat. Mat behövs ju emellanåt.

Maken hade lite annat för sig så jag tog med mig dottern som assistent. Och egentligen borde jag väl ha valt att åka själv. Tenderar att bli dyrt i sällskap av min dotter nämligen eftersom jag har väldans svårt att säga nej.

Och riktigt modigt var det ju att besöka Kapp Ahl denna dagen.

Tanken var att hitta strumpbyxor i någon trevlig färg till mig själv. Haha, inte blev det några !

Ett par svarta jeans, en kortärmad röd top och en långärmad stickad tröja blev det och inte var det då min storlek på kläderna ;)

Nåja, dottern blev i alla fall väldigt glad och det är faktiskt roligare att köpa kläder till henne än till mig !

Fick med mig tio par strumpor till sonen också ( som som vanligt valde att stanna hemma ). 


                 


Jaja, jag vet att det blev en väldig massa foton av dessa blommor. Men det är ju så vansinnigt svårt att rensa och kasta foton ! Och man behöver ju inte kika på alla om man inte vill.


                   


Vad kan det mer bli under denna dag då tro ? Ja inte vet jag just nu i alla fall.

Till middag blir det kycklingklubbor, potatis och sallad. Till detta har i alla fall jag tänkt dricka ett vitt vin.

Som efterrätt blir det troligen kladdkaka och grädde.

Och sedan är man väl i paltkoma så man får inta soffan framför Tv:n och slappa ( hoppas jag ).


                                                                     


Nu får ni ha en fortsatt bra fredag efter att ha blivit utsatta för mitt bomardemang med utblommade rosor.

Vi ses (hoppas jag) !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards