Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Corina - 14 november 2012 13:37

Onsdag igen då. Och ledig är jag dessutom.

Idag har jag skurat badrummet, dammsugit tvättstugan, hallen och köket. Torkat av köksgolvet och så har jag rensat hallen från aldrig andvända och trasiga och urvuxna skor. Så har jag tvättat också.

Duschdraperiet är tvättat och hänger nu på sin plats igen. Men det börjar bli dags för ett nytt kan jag tycka.

Så som sagt så har jag varit igång en del vilket betyder att jag idag skippar träningen.


 


Pratade med min mamma idag på förmiddagen. För mig har det varit lite orolig natt eftersom jag visste att mamma kräkts blodblandat under eftermiddagen och kvällen igår. Hon mådde allt utom bra i går kväll !

Men tack och lov höll telefonen tyst under natten och det tar jag som possitivt.

Man har nu kunnat konstatera att mamma lider av Struma. Och det förklarar hennes problem med hjärtat vad jag kunnat läsa mig till i alla fall. 

Men det förklarar inte att hon kräks blodblandat. Men det kan bero på hennes övriga medicinering, bland annat kortison. Men det hoppas jag nu dom ska hitta en lösning på också.


 


Jag kan väl inte säga att faran är över för mamma än men nu vet vi ju vad som felas i alla fall. Och som sagt, hon är på rätt ställe om det skulle hända något mera nu !


                                   


Nu tänker jag slappa resten av dagen. Sedan blir det en tur ner för Almas dansträning ikväll.


Önskar er alla en fortsatt bra dag.

Vi ses !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards