Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2022

Av Corina - 22 juli 2022 08:45

 

Gårdagen försvann. Var så fruktansvärt trött och slut. Sov större delen av den dagen och har ändå sovit bra under natten. Druckit ett stort glas fil på morgonen.

Nu har jag även duschat, och det tar verkligen på krafterna vill jag lova. Men man måste ju vissa saker ändå.


Besök från Sorsele. Kristina lagade en supergod middag (antar jag). Jag åt såklart men all mat smakar konstigt just nu. Förlåt Kristina men tack, slapp ju laga maten och det är guld värt !


Dotterns tält försökte smita inatt :)

Maken såg det så han skuttade ut och ankrade det i hennes hängmatta.


Min sköterska från onkologen ringde igår för att höra hur jag mådde. Sa ju som det var.

Idag tredje dagen efter behandlingen och sedan ska det bli bättre enligt henne. Och så tar vi repris på tisdag då igen med tabletter.....åter till ruta ett då antagligen.

Bara att kämpa på. Måste bli bättre med att ta medicinen i tid. Man lär så länge man lever, eller hur ?


Borde tvätta idag, får se hur det blir med den saken. Nu lite vila i alla fall.


Cyberkram till er alla !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards