Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2022

Av Corina - 14 juli 2022 08:14

 

Sover verkligen dåligt just nu. Satt uppe sent igår, såg fotbollen som började kl 21.

Vaknade första gången halv ett, andra gången halv tre och till sist vaknade jag före fem och då steg jag upp.

Och det beror inte på att jag vilar mycket på dagen, igår vilade jag inget eftersom jag var på sjukhuset större delen av dagen.

 

Mycket information att ta del av ! Har läst igenom denna pärm nu som jag fick med mig hem från onkologen igår.

Blir bara svettig av allt !

Hur som haver ska jag dit den 18/7 för CVK och vad jag förstod behandlingsstart den 19/7 på dagvården.

Startar med dropp och efter det tabletter tydligen.

Orolig ? Självklart. Men bara att gilla läget.


 

De tre äter middag samtidigt. Händer kanske en gång på hundra ! Men inget gnissel i alla fall.

 

Lillen i familjen älskar denna lurviga filt !

 

Älskar fjärilar men dom är svåra att fota ! Detta foto är taget med mobilen.

 

Ska prova beställa medicinerna på nätet idag och få dom levererade hit hem. Sparar ju en bilresa.


Cyberkram  !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards