Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Mycket med bloggen

Av Corina - 11 januari 2011 17:22

Jisses vilket jobb det blev med bloggen plötsligt, bara för att Zoomin behagade lägga ner gratisversionen ! Nya länkar hit och dit   . Men nu tror jag att jag lyckats peta dit mina nya vänner från Zoomin.......


Har man skaffat vänner vill man ju ha dom kvar, eller hur ? Och zoomin har trotts allt varit en trevlig sida att stifta bekantskap med. Men man ska inte gråta över spilld mjölk heter det ju och mina nya vänner kanske kan knyta ytterligare kontakter här på bloggplatsen.


Nu har barnen kommit hem och det är full rulle på vinden.....det hoppas och förs ett fasligt väsen. Tror dom kommer genom taket snart   . Dom spelar Xbox 360....den nya varianten där man styr med sin kropp....kinect eller vad det nu heter. Tydligen väldigt roligt.....får väl testa någon dag i min ensamhet   .



Första albumet i mitt nya galleri.......tyckte att det skulle vara trist med ett tomt galleri så jag tog några kort som hastigast runt knuten idag. Bättre än inget. Håll till godo !


På återseende !

 
 
Margit

Margit

11 januari 2011 23:25

Sp fin och förändrad din blogg är nu!!! Mycket vackra VINTERBILDER du tagit..och visar oss.
Härligt med frosten..på de "gamla! byggningarna..och husen...sparkarna...Det var länge sen jag åkte spark! Skulle vara kul att pröva...
Kram till dej, Corina!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

12 januari 2011 08:16

Se nu har du också lagt in ett bildspel och så trevligt det var att titta på det i ett inlägg. Jättefina vinterbilder och du bor så vackert. Verkligen kul att få se gamla byggnader, snö och ditt underbara hus plus natur. Tack:-) Tydligen så får jag så flera lovar här per dag för jag missade dina inlägg igår (tittade in på morgonen och skrev bara i måndagens inlägg). Säger det igen ... så fin din nya hemsida blev ... så ren och fin "tumme upp". Nu när vi flyttade så ser vi verkligen vilka som var våra vänner i zoomin ... dom som lyser med sin frånvaro var nog ingen vän eller ... Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards