Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Corina - 22 januari 2011 09:08

Ja så var det lördag och arbetsdag. Börjar kl 12 idag och slutar kl 20. Första arbetsdag av sex.......fast tre av dagarna går jag kurs i förflyttningsteknik, en fortsättning som ger lyftkörkort också. Är ju ryggombud på avdelningen sedan många år nu. Var dags för en uppdatering i ämnet tyckte chefen.


Så med andra ord händer det inte så värst mycket här hemma för min del idag. Ska försöka lägga ihop min matsäck för denna arbetsdagen också. Är ju viktigt om jag ska tappa de kilon jag har tänkt :)


Min dotter Alma jobbar med lera för fulla muggar och göra djur för fullt. Och hon är verkligen duktig ! När min tid räcker till ska jag fotografera dessa underbara skapelser och lägga ut på hennes egna hemsida. Lovar er att hennes skapelser är underbara, speciellt en liten gris som hon gjort är bara så fantastisk ! Hon har även gjort en ko och en häst och jobbar nu med kycklingar, höna och tupp.......bilder kommer, jag lovar !


Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards