Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Corina - 18 december 2009 08:53

Snart helg igen. Jobbar denna helgen. Detta betyder att maten inför julen måste handlas måndag eftermiddag eller tisdag. För i helgen sover jag ju större delen av dagarna.


Idag ska min mamma komma till oss. Hon skulle som vanligt ordna med skinkan denna julen. Blir som tidigare färdigkokt skinka. När man jobbar som man gör blir man rätt bekväm :) Tiden vill liksom inte riktigt räcka till annars. Man ska ju orka umgås med familjen också de få timmar man är ledig.


Maken lägger golv idag. Vill få dotterns golv på hennes rum klart innan julen. Kommer att bli så himla bra. Slippa den utnötta gräsliga mattan som legat där sedan vi flyttade in för snart 9 år sedan   .

I övrigt händer det mycket lite hos oss just nu. Vintern kom verkligen med en gång även detta år. Först någon decimeter snö och sedan ordentlig kyla på detta. Igår hade vi närmare minus 20 hela dagen. Nu är det bara minus 13 grader   .


Nu ska jag göra ett återbesök i tvättstugan. Önskar er en fortsatt härlig dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards