Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Corina - 11 december 2009 13:57

Så var det fredag igen. Tycker veckorna består mest av måndag och fredag numera   .

Min tid har inte riktigt räckt till för besök hos er alla den senaste tiden. Hoppas det inte gör något. Har knappt hunnit skriva i bloggen. Och orken räcker väl inte riktigt till heller för den delen.


Uppdaterat mina sidor med smycken. Gjort en startsida till den avdelningen. Kika in och tyck till ber jag så vackert   . Något jag borde ändra på ? Man blir lätt blind själv till slut så era åsikter värderas ganska högt.

Här kommer bilder från Öppet hus på Tavelsjö Skolan igår kväll. Lite tveksam kvalitet då jag fotade med inbygd blixt och då blir det aldrig riktigt bra.......men bilder blev det i alla fall.


Idag har jag varit ner och handlat inför helgen. Skåparna ekade skrämmande tomma. Nu är det påfyllt i alla fall. Besökte en sjuk vän också innan jag och maken återvände hem igen. Imorgon jagar maken, men det blir nog enbart ett par timmar. Får se vad det kan bli sedan.

Nu önskar jag er en trevlig fredag fortsättningsvis också.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards