Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Corina - 27 december 2009 15:34

Jag har kommit i otakt med bloggandet och bloggbesöken känns det som.

Har liksom inte orkat riktigt. Jobbade ju natten mot julaftonen och julaftonsnatten. Fick inte sova ut ordentligt mellan nätterna och det känner jag av fortfarande. Men det blev en trevlig julafton i alla fall tillsammans med min mamma, min bror med familj och min svåger.

Jag får ta nya tag med bloggandet och besöken hos er vid senare tillfälle. För tillfället finns lite dåligt med intresse.........men tro inte att jag glömt er för det !


Nu ska jag ut och arbeta två nätter, måndag och tisdag.Sedan är det dags för långledighet igen. Gissa om det ska bli härligt med långledigt över nyåret !!!!


Här har det kommit mängder av snö i alla fall så nog fick vi en vit jul. Länge sedan vi hade så mycket snö till jul. Men det finns ju baksida också med snön, skottningen till exempel. Idag har jag skottat ordenligt och pust vad det tar på. Och det lär nog behövas skottas imorgon också eftersom det envist fortsatt att snöa här hela dagen. Om det blir lite bättre väder imorgon ska jag försöka fota lite och lägga ut här på bloggen.


Nu får ni ha det så bra. Ses en annan dag ! Snökramar till er alla !!!!!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards