Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Corina - 19 oktober 2007 10:13

var det fredag igen då.Jobbat hela veckan så det har blivit lämnat hemmet åt sitt öde:)

Igår tog jag hand om tvättstugan efter jobbet,slutade kl 17.Idag tvättar jag igen och fyller tvättstugan igen:) Det går liksom runt med detta.Blir nog samma nästa vecka eftersom jag då också jobbar fyra dagar på raken.


Idag blir det en stadsresa.Måste köpa vinterskor till barnen.Börjar verkligen bli dags för det nu.Kommer att göra ett litet hål i kassan.Inte klokt vad ungarna växer under sommaren!Syns på kläder och skor.Dottern har jag fått lov att köpa nya byxor till.Alla hon hade var på tok för korta!

Måste även bunkra lite inför helgen då skåpen ekar spöklikt tomma i köket.Frukten är helt slut och det innebär katastrof hos oss.Hur hann man något när man jobbade heltid egentligen?Jag jobbar 75% och har svårt att hinna med i alla fall.


Ska nog smyga in och köpa lite på systemet också inför festen imorgon kväll.Får se vad det blir men det lutar åt öl,vi ska äta surströmming och då vete katten om inte öl blir bäst.Och kanske något till nubbe också:)Men det blir inga mängder....som förälder måste man ju ta det lite lugnt tycker jag.Kommer ju en dagen efter också.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards