Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Corina - 1 oktober 2007 19:44

och det börjar bli dags för barnen att sova.Hoppas vi slipper åska denna kväll och natt-

Halva dagen har vi varit utan vatten,mest troligt beroende på åsknedslag i anläggningen.Nu fungerar det igen i alla fall.

Varit på kvartssamtal med dotterns ena fröken i eftermiddag.


Blev stressigt med middag.Maken skulle vara på ett möte kl 18 och vi kom hem kl 17 så det blev fil till vuxna och stekt pannkaka till barnen idag:)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Av Corina - 1 oktober 2007 09:53

var det då.Och idag dansar jag min ledighetsdans efter en arbetshelg.Fast det har varit en bra helg att jobba,lugnt och behagligt.Fast den startade inte speciellt bra.Lite "glömda" arbetsuppgifter av kollegor störde lite men det har gått över nu.

Ibland funderar jag över varför man egentligen sitter här och skriver för vem kan vara intresserad av vad jag har för mig på dagarna? Mitt liv kan väl inte vara intressant för omvärlden ändå ? Men det blir i alla fall skrivet lite nästan varje dag om mina trista vardagar:) Jag kommer fram till att jag tycker det är ganska kul att skriva lite nu och då och ibland dimper det ner någon trevlig kommentar också. Så jag fortsätter väl med detta ett tag till:)

Som vanligt när jag jobbat helgen klassas tvättstugan som krigszon ! Detta måste åtgärdas denna dag i första hand.

Har varit på promenad med Wanilla på morgonen.En timme drygt blev det och lite trevliga foton också:) Wanilla hade ovanligt mycket spring i benen idag.Är så kul när hon ger järnet när vi är ute:) Hennes MH gick bara bra i helgen.Men jag tror lekmomenten hade fungerat bättre om jag varit med faktiskt.Nu visade hon bara intresse men lekte inte.Skotten berörde henne inte det minsta.I övrigt betedde hon sig som jag väntat mig.En lugn och stabil tös är det jag har.Wanilla är bara bäst!

Åskan dundrade ordentligt igår kväll och en bit in på natten också.Fick sitta uppe med Wanilla när det var som värst,blixt och dunder på samma gång.Det tyckte hon var lite obehagligt och ville ha sällskap.Och jag kunde i alla fall inte sova så jag gjorde henne sällskap. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards