Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 oktober 2006

Av Corina - 17 oktober 2006 09:59

Ny dag att ta tag i.Har fått en ganska lugn morgon måste jag säga.När barn och make gett sig av tog jag en sväng med Wanilla.Sedan har jag i lugn och ro suttit framför datorn och pysslat och druckit kaffe.Snart dags att åka till jobbet.Får se hur det är där efter tumultet förrra veckan med möte å allt.Är planerat ett möte denna vecka också,imorgon.Kan inte vara med då heller eftersom jag ska köra mamma till lassa efter jobbet.Och i ärlighetens namn är jag så himla less på alla dessa möten som inte ger ett piss då ingen pratar.Är jag med brukar det vara jag som pratar och jag som får all skit.Det är jag less på!Nu får de som är berörda av detta prata bäst dom vill.Dags att dom själva tar tag i problemen och reder ut dom anser jag.Dom är tre stycken som är inblandade denna gång,två som terroriserar och den tredje som blivit utsatt för detta och nu får dom faktiskt reda ut detta sinsemellan tycker jag.Själv ska jag fortsätta att se fram emot att folk går i pension till våren och sommaren.Då ska det tas tag i avdelningen och fixas till rutiner bland annat.Så länge bromsarna finns kvar på avdelningen går inget att ändra på har jag insett och fler med mig.Så hädanefter ska jag hålla truten och sköta mitt arbete!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards