Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 maj 2022

Av Corina - 5 maj 2022 07:01

 

Vaknar till ännu en dag.

Och det är jag glad för även om denna dagen blir som den blir.


Till röntgen idag igen, en MR denna gången. Man vill kolla lever och njurar som man tydligen också sett något på.

Idag tar dom också upp mig på någon typ specialrond också för att avgöra hur dom ska göra med det dom hittat på min vänstra lunga.

Om jag är rädd ?? Nä jag är skräckslagen !


Efter röntgen ska jag iväg för att jobba kvällen till kl 22.

Och det ska väl gå bra hoppas jag. Är glad att det var en kväll på schemat 

Jag vet att jag inte riktigt jobbar på som vanligt. Tappar fokus ibland och får inte uträttat det jag borde.

Men jag försöker efter bästa förmåga att sköta mitt jobb även om det inte är så lätt alla dagar. 


 

Jag hoppas alla får en fin dag trotts att värmen inte riktigt kommit än.

Cyberkram till alla !

     


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards