Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 april 2022

Av Corina - 18 april 2022 09:39

 

Trodde inte denna arbetshelg skulle ta slut !

Men till sist kunde jag gå hem kl 22 igår kväll, totalt slut i kroppen trotts en bra helg.

Satt uppe någon timme efter jag kommit hem för att varva ner lite.

Somnade väl ganska på direkten men vaknade efter ett tag igen och det var totalt lögn att somna om just då.

Tog till lite PSP som resulterade i min startbild denna dagen.


 

Sonen har städat sitt rum ! Vet inte var jag ska sätta korset faktiskt. Och ut åkte den stora mattan han hade på rummet också. Fan va skitigt det var, blev hans kommentar :)

Själv tuggar jag gamla räkningar som blivit liggande i en stor hög efter betalning. Flera års sparande av betalda räkningar går nu i graven. Just nu lite vila då tuggen går varm emellanåt :)

Dottern jobbar på att städa mitt skrivbord med smyckesdelar. Har varit katter där och haft lite skoj kan man väl säga så det är ett stort projekt med att fixa till det !

Om orken finns ska jag fixa till bland mina garner också men tar en sak i taget just nu. Orken tryter emellanåt nämligen.

 

I morgon ska jag lämna mera prover och så ska jag på Klinisk fysiologi för Lungfunktionsprov.

Hoppas det ska gå bra det också. Vid ansträngning blir jag ju andfådd utan dess like och måste vila.

Har förklarat varför på jobbet så dom inte tror att jag bara är lat när jag måste sätta mig ner eller stanna av allt som oftast innan jag jobbat färdigt med en sak ! Vi får väl se hur länge jag orkar arbeta vidare med det jobb jag har idag.

 

Ska nu kolla om tvättmaskinen är klar innan jag fortsätter med papperstuggandet.

Fördelen med att tugga papper är ju att jag kan sitta på en stol :)


Önskar alla en fortsatt härlig avslutning på Påsken.

Cyberkram !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards